Flora dels ports

El curs passat, alumnes de 2n d’ESO van participar en un treball de camp per tal de reconèixer la varietat de flora de l’entorn dels Ports.

Aquest treball va ser una iniciativa conjunta entre el nostre centre i els instituts de Vallderoures i Morella. L’alumnat, distribuït en grups de treball, va confeccionar fitxes de cada planta localitzada on s’hi descriu la seva taxonomia, el seu hàbitat i els usos tradicionals i etnobotànics.

L’activitat al nostre centre va ser dirigida per la professora Elisabet Coscojuela, i a tal efecte  va organitzar una sortida als Ports on els alumnes van poder apreciar la riquesa ecològica d’aquest entorn.

El resultat final és un àlbum virtual de les fitxes elaborades,  us el podeu descarregar des d’aquest enllaç: Plantes dels Ports