Esmorzar solidari fundació “La Nineta Dels Ulls”

La “La Nineta Dels Ulls” és una fundació que té per missió potenciar la recerca del retinoblastoma (el càncer ocular més freqüent en infants menors de 3 anys). Aquest any han celebrat la segona jornada de les superheroïnes i els superherois, i des de l’Institut Terra Alta hem volgut participar-hi amb diferents iniciatives. Durant el mes de febrer l’alumnat de 1r d’ESO va fer una de les activitats que ens proposen des de la fundació, “Quin és el teu superpoder?”. L’alumnat de 3r també va participar-hi. Dintre del servei comunitari que fan aquest curs, van organitzar dos esmorzars solidaris per a tot el centre per a recaptar diners per a la fundació, els divendres 31 de març i 21 d’abriL, on es va recaptar un total de 206,5€! Moltíssimes gràcies a totes i tots per la vostra col·laboració!