Erasmus K121

Hem iniciat la nostra primera mobilitat d’enguany en el projecte del Consorci Erasmus + Terra Alta.

Dilluns passat a la tarda van arribar els docents i alumnes provinents d’Itàlia i participants en el projecte Erasmus K121.

Durant la setmana els docents han estat a l’institut fent un període d’observació (jobshadowing) i coneixent com funciona el sistema educatiu català. Part del nostre professorat  també s’ha encarregat d’ensenyar el nostre territori als professors italians

L’alumnat, que romandrà amb nosaltres durant tres setmanes, ve amb tasques assignades des del seu institut i assistiran també a algunes classes.

Ahir  ens vam acomiadar dels nostres companys italians. Encantats d’haver compartit experiències durant aquesta setmana.