Els alumnes de Gestió administrativa van al Parlament

Ahir, 13 de març, els alumnes del CFGM de Gestió administrativa van fer una sortida a Barcelona per fer un taller didàctic al Parlament de Catalunya.

Vam aprofitar la jornada per a fer un recorregut pel Barri Gòtic. Vam començar al Fossar de les Moreres i vam visitar l’església de Santa Maria del Mar, la plaça Reial, la plaça de Sant Jaume, amb els palaus de l’Ajuntament i de la Generalitat, la Catedral, el pati del Museu Frederic Marès, …

A la tarda vam anar al Parlament per continuar el treball iniciat a classe en el taller “Sóc diputat / sóc diputada”.

En el taller, els alumnes, com a diputats, es van constituir en grups parlamentaris per debatre les seues propostes i van pactar per escollir un president.

També vam poder conèixer la història de l’edifici i la funció actual. Vam fer el taller en una de les sales de les comissions parlamentàries, vam estar a l’hemicicle, i vam veure les diverses dependències del palau.

Abans d’entrar, però, vam coincidir amb el Molt Honorable President del Parlament de Catalunya, que ens va voler saludar i fer-se una foto amb el grup.