Distinció de l’excel·lència, PAU 2017

El dia 20 de juliol a l’Auditori de Barcelona es va celebrar l’acte de distinció de l’alumnat que en la fase general de les PAU ha superat la nota de 9, la barrera de l’excel·lent. Aquesta superació l’han aconseguida  412 alumnes d’arreu de Catalunya respecte un total de 25560 que aquest curs han superat les PAU. La nota més alta ha estat un 9.8.

L’Institut ha estat representat en aquest acte de distinció de l’excel·lència per l’alumne Enric Domínguez Cuartielles, que amb una nota de 9.45 el situa entre les 50 primeres notes de Catalunya. És un goig i un orgull per tot el que representa l’institut, i un aval a la feina ben feta d’una comunitat educativa on famílies, alumnes, professorat i personal no docent del centre hi contribueixen significativament.

L’acte va ser presidit pel MH Carles Puigdemont i convocat pel Departament d’Empresa i Coneixement. Els parlaments van anar a càrrec del titular d’aquest departament, Santi Vila, i pel president del govern de la Generalitat, els quals van destacar l’enorme valor per a un país que representa el talent i l’excel·lència dels joves, capaços de fer créixer i transformar una societat que no es pot aturar.

Només resta la més sincera felicitació al nostre alumne i a tot l’alumnat  que no esmerça esforços per superar-se i afrontar els reptes. Per la part que ens toca seguirem treballant amb intensitat per a tothom, com a servei públic de qualitat que vetlla per l’excel·lència a tots els nivells.