Dimecres 21 de febrer | Dia de les llengües maternes

El dimecres 21 de febrer és el dia de les llengües maternes.
Al nostre centre convivim amb alumnat de diverses procedències com ara Colòmbia, Marroc, Pakistan o Argentina, entre d’altres. En aquest sentit, i amb caràcter obert, acollidor i integrador s’ha organitzat, des de l’Aula d’Acollida, un esmorzar especial que es durà a terme durant els dos patis.
L’alumnat nouvingut portarà cadascú un plat diferent dels seus respectius països i posaran a la venda un tast en forma de “tapa” a 1€ cada un.
Entenem que és una oportunitat de tastar diversa gastronomia d’arreu del món així com de conèixer i interactuar amb l’alumnat nouvingut.
Animem a l’alumnat a participar i tastar algunes de les diferents propostes que es presentaran.