CorArts

L’alumnat de 1r i 2n d’ESO de l’institut Terra Alta van participar al CorArts el passat 18 d’abril a l’Auditori Felip Pedrell de Tortosa. El CorArts 2023 es consolida com la trobada musical més important de Catalunya en l’àmbit de l’educació secundària. Més de tres mil cantaires de tots els racons del país participaran d’una desena de concerts disseminats per tot el territori amb l’acompanyament de grups instrumentals de diversos conservatoris i escoles de música. Aquest any es continua amb la cantada que es va encetar l’any passat, La veu de la Terra, que aborda una de les problemàtiques més urgents del nostre present: l’amenaça del canvi climàtic.