Cel Prieto, classificada per la fase estatal de les Olimpíades de Geografia

La fase local de les Olimpíades de Geografia  s’ha celebrat com sempre a la Facultat de Turisme i Geografia de la URV de Vila-seca, organitzada pel seu Departament de Geografia, entre d’altres. En aquesta fase local hi participen alumnes de Geografia de 2n de Batxillerat de tota la província de Tarragona, classificant-se els 3 primers per a la fase estatal que aquest any se celebra a Madrid.
En l’edició d’aquest 2020, celebrada el passat divendres 6 de març, van apuntar-s’hi 5 alumnes del nostre centre, als quals cal agrair la seva voluntat i capacitat competitiva, especialment a l’alumna Cel Prieto, que va aconseguir un molt meritori 3r lloc, rebent el premi corresponent i classificant-se per a la fase estatal en representació de l’equip tarragoní.
Vull agrair a l’alumnat i al nostre institut la col·laboració prestada.
Alexis Pascual