Activitats març 2021. Bones vacances!

Us deixem un recull de treballs i activitats que han fet els nostres alumnes amb motiu del Dia de la Dona, del Dia Mundial de la Poesia i de Pasqua.

L’alumnat de 1r d’ESO commemora el 8M fent visible la feina de metgesses, astròlogues, tatuadores, il·lustradores, narradores, aviadores, enginyeres, activistes, xefs, neuròlogues…  Al carrusel podeu veure els treballs d’alumnes de 1r i 2n d’ESO pel Dia de la Dona i treballs d’alumnes de 3r d’ESO pel Dia Mundial de la Poesia. Els alumnes de 4t d’ESO han realitzat un vídeo amb la lectura del poema de Felícia Fuster triat per a esta jornada en diverses llengües. I a l’àrea de visual i plàstica s’ha convocat un concurs d’elements de Pasqua i us deixem les imatges dels treballs premiats i dels guanyadors.

Molt bones vacances!