25N

El passat 24 de novembre a dos quarts de dues del migdia tot l’Institut ens vam reunir al gimnàs per commemorar el Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència envers les Dones. L’acte el va presentar alumnat del sindicat d’estudiants del nostre institut, SETA. En primer lloc, es va llegir un manifest, a continuació hi va haver lectures de textos literaris per alumnes de primer i segon d’ESO i escrits realitzats per alumnes de Creació literària de primer de batxillerat. L’acte va estar amenitzat amb música i projeccions d’imatges en denuncia de les violències masclistes. Com ja és tradició de fa molts anys ens van acompanyar representants del Servei d’informació d’atenció a les dones SIAD i del Consell comarcal de la Terra Alta que van obsequiar a tot l’alumnat de l’institut amb una motxilla de color lila on es pot llegir el missatge contundent NO ÉS NO!, i si no dic que sí, també és no. Moltes gràcies a totes i tots els implicats que van fer possible aquest acte. NO CALLEM!