Durant la Setmana de la Ciència els alumnes de 1r i 2n d’ESO van participar en el I Concurs de programació: Scratch, Ciència I Tecnologia celebrat a l’INS Terra Alta.
L’objectiu del concurs era treballar les competències STEAM a través de l’elaboració d’un programa realitzat amb la plataforma Scratch relacionat amb la sostenibilitat.
Primerament felicitar als guanyadors del concurs pel magnífic treball que han realitzat i animar-los a continuar endinsant-se en aquest món que és la programació.
D’altra banda, també donar l’enhorabona a la resta de participants al concurs ja que el domini demostrat en l’elaboració dels seus programes ha sigut mereixedora de ser finalista.
I finalment donar les gràcies i reconèixer la bona feina als diferents mestres i escoles de la Terra Alta per haver introduït la plataforma Scratch als seus alumnes i d’aquesta manera treballar les competències STEAM.
Els guanyadors de 1r d’ESO són:
- Primer classificat: Jordi Álvarez Masdeu: https://scratch.mit.edu/projects/599845493
- Segona classificada: Alba Mora Pujol: https://scratch.mit.edu/projects/600954075
- Tercer classificat: Nil Martínez Martí: https://scratch.mit.edu/projects/599151714
Els guanyadors de 2n d’ESO són:
- Primer classificat: Oriol Arnau Colom: https://scratch.mit.edu/projects/603234354
- Segon classificat: Bernat Sanromà Samper: https://scratch.mit.edu/projects/608716152
- Tercer classificat: Dèlia Pop: https://scratch.mit.edu/projects/600175153
Enhorabona a tots i disfruteu del premi!


