Intercanvi Lycée Gabriel Faure de Tournon-sur-Rhône i Institut Terra Alta.

Dijous dia 4 de febrer van arribar els 27 alumnes francesos i els seus professors acompanyants per a conviure amb els nostres alumnes i les seves famílies a la nostra comarca.
El mateix dia de l’arribada van ser rebuts a L’Ajuntament de Gandesa pel regidor Sr. Sergi Portolés i, entre altres activitats, les famílies van organitzar una sortida conjunta al Delta.
Moltes gràcies als companys, famílies i alumnes que fan possible aquesta acció. Agraïm també la col·laboració del Consell Comarcal de la Terra Alta.
2016-02intercanvi01
2016-02intercanvi02