ESO: inici de curs 2023-2024

Benvolgudes famílies,

Esperem que hagueu pogut gaudir, tant vosaltres com el vostre entorn, d’un estiu ple de salut i benestar.

Aprofitem aquest missatge per fer-vos arribar diferents informacions, que desitgem que us resolguin dubtes.

Us informem que aquest curs les classes d’ESO comencen el dimecres 6 de setembre.

HORARI DEL 6 DE SETEMBRE

Les entrades del centre es faran de manera esglaonada, tenint en compte el nombre d’accessos i el nombre de grups estables.

1r ESO:   9:30 h  entraran per la porta del pàrquing (Accés 2)

2n ESO : 10 h entraran per la porta principal d’accés al centre (Accés1)

3r i 4t ESO: 10 h entraran per la porta del pàrquing (Accés 2)

*Accés 1: entrada per la porta principal d’accés al centre.

*Accés 2: entrada per la porta del pàrquing

*els alumnes de 1r ESO passen a la planta primera de l’Edifici vell (accés 2) i els alumnes de 2n ESO aquest curs estan ubicats a la planta primera de l’Edifici nou (accés 1).

I com a novetat també, els alumnes de 3r d’ESO estaran ubicats a la planta segona de l’Edifici vell.

La sessió d’acollida i presentació té la durada següent:

-1r ESO: des de les 9:30 h fins a les 11:30h.

2n ESO: des de les 10h  fins a les 11:30h.

3r ESO:  des de les 10h fins a les 11:30h.

4t ESO:  des de les 10h fins a les 11:30h.

El primer dia cal portar un estoig i una llibreta per apuntar les diferents informacions.

A les 11:30h TOT l’alumnat d’ESO marxarà a casa.

Us recordem que l’adreça web del centre és www.institutsantjust.cat.

I els correus electrònics de comunicació amb el centre són els següents: iessantjust@xtec.cat i secretaria@institutsantjust.cat.

Fent clic a la Guia de l’estudiant  hi ha els dossiers d’inici de curs de l’alumnat d’ESO i Batxillerat. En aquests dossiers trobareu tota la informació referent a calendaris, criteris d’avaluació i recuperació dels departaments, normativa,… d’aquest curs.

NOTA: En l’assumpte del correu electrònic indiquem el grup classe assignat al/la seu/va fill/a.”

Salutacions,

Equip directiu