Batxillerat: inici de curs 2023-2024

Benvolgudes famílies,

Esperem que hagueu pogut gaudir, tant vosaltres com els del vostre entorn, d’un estiu ple de salut i benestar.

Aprofitem aquest missatge per fer-vos arribar diferents informacions, que desitgem que us resolguin dubtes.

Us informem que aquest curs les classes de batxillerat comencen el dimarts 12 de setembre.

HORARI DEL 12 DE SETEMBRE
Acollida i presentació d’alumnes de batxillerat:
1r BAT: 10h Accés 1r de batxillerat (Accés 1)
2n BAT: 10h Accés 2n de batxillerat (Accés 1)

*els alumnes de 1r BAT passen a la planta segona de l’Edifici nou

La sessió d’acollida i presentació té la durada següent:
-1r BAT: des de les 10h fins a les 11:30h. (aules de grup tutoria)
-2n BAT: des de les 10h fins a les 11:30h.
2bat A- Sala d’actes
2bat B- Aula Polivalent 2
L’accés al centre per part de tot l’alumnat de batxillerat serà habitualment per l’accés 2*.
*Accés 2: entrada per la porta del pàrquing
A les 11:30h TOT l’alumnat de batxillerat marxarà cap a casa.

Us recordem que l’adreça web del centre és www.institutsantjust.cat.
I els correus electrònics de comunicació amb el centre són els següents: iessantjust@xtec.cat i secretaria@institutsantjust.cat.

Fent clic a la Guia de l’estudiant hi ha els dossiers d’inici de curs de l’alumnat Batxillerat. En aquests dossiers trobareu tota la informació referent a calendaris, criteris d’avaluació i recuperació dels departaments, normativa,… d’aquest curs.

NOTA: En l’assumpte del correu electrònic indiquem el grup classe assignat al/la seu/va fill/a.

Salutacions,
Equip directiu