Confirmació de plaça curs 2024/2025

Heu d’emplenar un formulari per confirmar la plaça del curs vinent del vostre fill o filla. En el mateix formulari hi ha el núm. de compte on fer l’ingrés o transferència de la quota de material didàctic (80€) indicant en el concepte el nom del vostre fill/a, que s’haurà d’efectuar abans del 30 de juny de 2024.

Una vegada emplenat el formulari es recomana fer el pagament, per aquest concepte NO es fan domiciliacions bancàries!

Agrairíem enviar justificant de pagament al correu de Secretaria (secretaria@institutsantjust.cat).

La confirmació només l’ha de fer l’alumnat que cursa actualment 1r, 2n i 3r d’ESO. Els alumnes de 4t i Batxillerat hauran de formalitzar la preinscripció/matrícula, si escau, en les dates que informarem més endavant.

L’enllaç del formulari és el següent:

Per qualsevol dubte o aclaració dirigiu-vos a la Secretaria Acadèmica del centre, presencial en horari de 9 a 12h de dilluns a divendres o per correu electrònic a l’adreça iessantjust@xtec.cat.