Els alumnes de cicles celebren l’experiència Erasmus+ a Bolonya

Vuit alumnes dels cicles d’Activitats Comercials i Jardineria i Floristeria valoren molt positivament la seva estada formativa i cultural a Itàlia.

Vuit alumnes dels cicles formatius de l’Institut Ramon Berenguer IV que van viatjar a Bolonya amb el programa Erasmus+ van valorar molt positivament els aprenentatges assolits en les estades en les empreses i l’experiència viscuda en un entorn cultural diferent de l’habitual. El passat 26 de maig, vuit alumnes dels mòduls d’Activitats Comercials i Jardineria i Floristeria van desplaçar-se a la ciutat italiana per a realitzar, durant tres setmanes, pràctiques en empreses locals i gaudir d’experiències culturals úniques gràcies al programa Erasmus+ de la Unió Europea. Per una banda, els estudiants d’Activitats Comercials van realitzar estades en botigues de roba; i, per altra banda, els estudiants de Jardineria i Floristeria van treballar en vivers. A més d’aprendre i conèixer noves formes de fer i treballar, van poder desenvolupar-se i millorar el seu nivell d’italià, tant en el seu lloc de treball com a fora.

Així també, l’experiència Erasmus+ oferida per les beques la Unió Europea, va permetre als estudiants de cicles visitar llocs tan emblemàtics de Bolonya com la Piazza Maggiore, les Torres Asinelli i Garisenda, la Basílica de San Petronio, i la Universitat de Bolonya, entre altres, mentre gaudien de passejades pels seus carrers plens d’història. A més, els alumnes van poder gaudir de la gastronomia local, tastant plats típics com la mortadel·la, els tortel·linis i el gelat, cosa que va ser un dels punts forts de la seva estada a Itàlia.

DIARI DE L’EXPERIÈNCIA