MATRÍCULA I LLISTA D’ESPERA CFGS del 18 al 24 de JULIOL

Data de matrícula amb plaça assignada o llista d’espera d’Educació i Control Ambiental: del 18 de juliol al 23 de juliol de 9 a 13:30h

Data de matrícula llista d’espera: 24 de juliol de 9 a 13:30 h

Es cridarà per ordre de llista a partir de les 9 del matí i si aquesta s’esgota, per ordre d’arribada

Cicle Formatiu de Grau Superior, us informem de la documentació que ens heu d’aportar en el moment de fer la matrícula:

– 2 fotografies de l’alumne/a mida carnet
– Fotocòpia DNI alumne/a
– Fotocòpia targeta sanitària alumne/a
– ORIGINAL i FOTOCÒPIA títol (o resguard de títol) dels estudis anteriors (BTX, CFGM, FP2…) Si no és cap d’aquest títol si us plau adreceu-vos a la secretaria de l’Institut trucant al telèfon 933 079 960
– Si l’alumne/a ha treballat, fotocòpia de la capçalera d’una nòmina i be, un informe de vida laboral.

Els imports de la matrícula són 50 € en concepte de quota de famílies i 360€ de preu públic del Departament d’Educació. Juntament amb els impresos oficials de matriculació us adjuntem les instruccions de pagament. En cas que vulgueu deixar enllestida la matrícula en el mateix moment de venir a recollir els impresos i evitar-vos més desplaçaments podeu portar aquests cèntims o be una targeta de la vostra entitat bancària.

Per tal d’evitar esperes innecessàries us animem a que vingueu a matricular-vos no més tard del dia 22 de juliol.

Gràcies.