VISITA AL MUSEU DE MATEMÀTIQUES DE CATALUNYA

El dimarts 3 de març els alumnes de 3r d’ESO han anat al Museu de les Matemàtiques de Catalunya ubicat al Palau de Can Mercader.

Allà han pogut visitar les diferents sales del museu i descobrir i treballar conceptes matemàtics, nous o coneguts, a través de l’observació i la manipulació dels materials.

També han fet una gimcana pel parc de can Mercader per intentar descobrir el que amaga la caixa de Pandora, una calaixera de més de 100 calaixos tancats. Per equips, amb un mapa i unes preguntes inicials, han anat resolent els enigmes que els han permès obrir d’un en un els diferents cadenats i aconseguir nous reptes. Els alumnes s’han divertit tot treballant diferents aspectes de les matemàtiques, com per exemple el raonament lògic i espacial, el càlcul d’angles, la resolució d’equacions i de problemes de combinatòria, geometria i càlcul. Els equips que han completat la gimcana s’han endut un petit premi a casa.

Fotos de la visita