Venda samarretes ApS de 3r ESO

L’alumnat de 3rB a la matèria d’Aprenentatge i Servei col·laboren amb amb la ONGD Alkaria. L’ONGD està desenvolupant un projecte esportiu d’empoderament de la dona a l’Àfrica des de la dinàmica de l’esport amb un equip de bàsquet femení del Senegal. Un dels objectius d’Alkaria és recollir diners i material (sobretot bambes de bàsquet) per a que les noies tinguin material adequat per a poder practicar l’esport.

L’alumnat de 3rB han fet un Instagram del projecte per a ajudar a la difusió del projecte, i col·laboren amb l’equip de bàsquet Sant Joan de Mata del nostre barri per a la recollida de material i venda de samarretes.

Per aquesta raó aquesta setmana l’alumnat de 3rB posaran una paradeta venent les samarretes del projecte. Hi ha altres centres que també hi col·laboren.