CONEIXENT ESPORTS EMERGENTS

Durant el primer trimestre, l’alumnat de 4t d’ESO de l’institut, ha estat aprenent la normativa del beisbol i del beisbol 5, una versió reduïda de l’esport que al 2026 serà esport olímpic.

La culminació de l’aprenentatge va ser gràcies a la visita del seleccionador nacional absolut i juvenil espanyol de Beisbol 5 , juntament amb alguns jugadors i jugadores del combinat nacional, que els van fer un taller sobre l’esport.

La setmana següent al taller, el nostre alumnat va anar de visita al camp del Club de Beisbol BCN North, de Sant Adrià del Besós, a qui un any més agraïm la seva col·laboració per a que el nostre alumnat conegui aquests esports emergents a Catalunya.

A la mediateca hi podeu trobar els vídeos i fotografies del taller de Beisbol 5 i la visita al camp de beisbol.