Cloenda Patrimonia’m 2n d’ESO

El passat 7 de juny, 6 representants de l’alumnat de 2n d’ESO va assistir a la cloenda del programa Patrimonia’m, en què institut i museu (en el nostre cas, el Monestir de Pedralbes) col·laboren conjuntament en un projecte.

L’alumnat de 2n d’ESO i dins de la matèria de Treball Globalitzat va confeccionar en aquest projecte un joc de taula ambientat en l’època medieval en el que, per aconseguir la victòria, cal respondre adequadament preguntes sobre l’època medieval i sobre el Monestir de Pedralbes.

En aquesta cloenda vam tenir l’oportunitat de presentar dos dels nostres jocs de taula així com conèixer altres projectes de diferents instituts de la ciutat de Barcelona i vam gaudir d’un petit concert.

Podeu veure totes les fotografies a mediateca.