TRAMITACIÓ I RECOLLIDA DE TÍTOLS

PROTOCOL DE RECOLLIDA DEL RESGUARD DEL TÍTOL DE L’ESO

A final de l’etapa de l’ESO el centre generarà d’ofici el resguard acreditatiu de la tramitació del títol de graduat en educació secundària

Al final de cada curs, us informarem per tal de concretar les dates i l’horari, per recollir el resguard del títol de l’ESO a la Secretaria (segons si l’alumne/a aprova a l’avaluació ordinària o extraordinària).

PROTOCOL DE SOL.LICITUD DEL TÍTOL DE BATXILLERAT

• Document Identificatiu de l’alumne/a (DNI, NIE o Passaport)
    • L’imprès de sol·licitud l’heu de descarregar i portar emplenat i signat per l’alumne/a a la Secretaria del centre.

Si ve a fer la gestió el pare/mare o tutor legal de l’alumne/a, o altre persona que aquest/a autoritzi: Ha de portar emplenat i signat per l’alumne/a el full d’autorització a terceres persones que presentarà a la Secretaria la persona autoritzada on ha d’adjuntar fotocòpia del DNI/NIE o Passaport de la persona titular i de la persona autoritzada.

• Dates i horaris: Al final de cada curs, la Secretaria del centre, us enviarà un correu per tal de concretar les dates i l’horari per portar la sol·licitud a la Secretaria (segons si l’alumne/a aprova a l’avaluació ordinària o extraordinària).
    • La secretaria registrarà la vostra sol·licitud i us generarà el resguard de sol·licitud del títol acadèmic i professional: liquidació de taxa per tal que feu l’ingrés a la Caixa i imprimiu el justificant…

Recordeu que aquest document tindrà una data límit de pagament (transcorreguda aquesta data, la Caixa no acceptarà aquest pagament, i l’alumne/a haurà de portar aquest imprès per tal de procedir a la seva destrucció i tornar a expedir-lo novament).

• Heu de tornar a la Secretaria del centre amb el resguard de sol·licitud del títol acadèmic i professional: liquidació de taxa (PORTEU EL FULL SENCER, RECORDEU QUE NO L’HEU DE RETALLAR) i heu d’adjuntar la justificació d’aquest ingrés, és en aquest moment quan la Secretaria VALIDA el resguard del títol.

NOTA: En relació al pagament de la taxa cal portar una còpia del carnet de Família Nombrosa o Monoparental o Resolució que l’alumne té una discapacitat igual o superior al 33%, si s’escau.