L’aula d’acollida: una oportunitat per conèixer cultures

L’aula d’acollida és per a alumnes nouvinguts que no saben català, per això ofereix un pla d’estudis adaptat que permet que els alumnes es vagin integrant a les aules ordinàries, vetllant també per les necessitats emocionals i personals.

En l’aula d’acollida treballem fonamentalment la llengua i el coneixement del medi natural i social; la resta de matèries els alumnes les realitzen a la seva aula de referència.

Això no implica en absolut que estem tot el dia fent quaderns d’activitats de medi i llengua escrita, ans el contrari hem de trobar i potenciar noves eines que ens permetin motivar els nois i crear-los la necessitat d’aprendre i relacionar-se amb els companys, per aconseguir aquests objectius el bloc és una opció ideal.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *