Prova pilot del videojoc educatiu Provenance, de (Tr)african(t)s, Museus i col·leccions deCatalunya davant la colonialitat

El 15 de maig en la matèria de Problemàtiques Socials de Primer de Batxillerat hem tingut l’oportunitat de participar en l’experiència de la prova pilot del videojoc educatiu interactiu Provenance, de (Tr)african(t)s, Museus i col·leccions de Catalunya davant la colonialitat.

La sessió ha estat conduïda per la professora Sònia Torres i els creadors del videojoc, l’antropòleg Social Àlex Tejero i el Tècnic de desenvolupament de videojocs Alejandro Núñez, dins del projecte d’innovació pedagògica, de recerca i difusió de la Fundació Solidaritat junt amb el Departament d’Antropologia Social de la UB.

Agraïm l’oportunitat d’aquesta experiència única a tot l’equip tècnic del projecte, i destaquem que les valoracions per part de l’alumnat han estat excel·lents, tant pel que fa a l’experiència de participació en la prova pilot, com del disseny gràfic digital interactiu i dels continguts educatius del joc.

Desplaça cap amunt
Ves al contingut