Alumnat de batxillerat busca inspiració al barri pel seu Treball de recerca

L’alumnat de 1r de batxillerat ha fet una ruta pel barri per a conèixer entitats, equipaments i projectes que treballen pels drets humans des de diversos àmbits: dret a l’esport, a la cultura, al refugi, al medi ambient…, i inspirar-se per al seu treball de recerca.

Al llarg de la ruta, han conegut entitats que treballen per un món més just i sostenible i han recollit diferents àmbits i idees de recerca connectades amb les iniciatives del nostre entorn. Volem agrair a totes les entitats que han participat en aquesta iniciativa la seva dedicació i aliança en el foment de la recerca compromesa i la connexió dels treballs de recerca amb iniciatives de drets humans de l’entorn local i global: 
Prollema, Azimut 360, La Capçalera, Ecologistes en Acció, el Centre Cívic Sant Andreu, el Centre de Documentació de la Sagrera, el Club Natació Sant Andreu i el Punt d’Informació Juvenil-Intercanviador de Garcilaso

Gràcies per obrir-nos les portes!

Desplaça cap amunt
Ves al contingut