NOU TELÈFON DEL PRÍNCEP DE VIANA

Degut a l’actualització del sistema de telefonia, hem canviat el número de telèfon del nostre centre.
Per comunicar-nos qualsevol incidència preguem ho feu a través de:

• Correu electrònic: a8046608@xtec.cat
  • NOU TELÈFON: 931 144 168
  • Telèfon mòbil: 638 686 094

Sortida 1r i 2n d’ESO . Transmissions, conferència ballada sobre danses urbanes. SAT

El dimarts, 23 de novembre, els alumnes de 1r i 2n d’ESO del Príncep de Viana han assistit a l’espectacle Transmissions, conferència ballada sobre danses urbanes, al Sant Andreu Teatre (SAT). Mitjançant la combinació de música, vídeo, fotografia, paraula i moviment en viu, la conferència ha tractat… Llegeix més»

L’ALUMNAT DEL PdV OPINA.

Recentment l’alumnat de la MOE de revista, Via Viana, ha realitzat dues consultes als estudiants del centre. Una sobre la Festa de Benvinguda de l’ESO i l’altra sobre la celebració de diverses festivitats.
Podeu llegir els resultats als dos articles… Llegeix més»