IV edició del Pompeu Skills

El passat dimarts 5 de març al Departament de Química vam celebrar la IV edició del Pompeu Skills, que té com a objectiu la promoció de la Formació Professional en format competició; competien dotze equips formats per 40 alumnes del Cicle Mitjà de Planta Química i del Cicle Superior de Fabricació de productes Farmacèutics, biotecnològics i afins. Aquesta competició que va néixer a l’Institut tot fa just quatre anys, afegeix una motivació extra a l’itinerari professional, i també una experiència personal enriquidora ja que estan formats els equips per alumnes de diferents cicles, on es reforça el treball en equip, la resolució de problemes i el lideratge. En aquesta IV edició retransmesa en  streaming, els alumnes van fabricar, condicionar i realitzar assajos de qualitat a  un protector labial.
Properament, en quinze dies,  la competició del Pompeu Skills tindrà continuïtat, doncs seran els alumnes del Cicle Superior Laboratori d’Anàlisi i Control de Qualitat qui participaran en aquesta enriquidora i emocionant competició.