Aprèn a elaborar cremes naturals: les emulsions

Els dies 8 i 15 de febrer els alumnes de grau mitjà  QU11 2 Planta Química perfil farmacèutic i els alumnes de grau superior QUBO 2  Fabricació de productes farmacèutics, biotecnològics i afins, van  assistir a una classe magistral impartida per una professional del món de la formulació cosmètica, la Sra. Marion Sergent. Sota el títol “Aprèn a elaborar cremes naturals: les emulsions” la ponentva impartir primerament una classe teòrica on va enumerar les propietats del principis actius en el món cosmètic i les principals tècniques de fabricació de les emulsions: base aigua i base oli. Un cop resolts els dubtes dels alumnes, es va realitzar el taller de fabricació d’emulsions al laboratori del Departament de Química de l’Institut.

Les classes magistrals, impartides per professionals en actiu, són un apropament en primera persona que tenen els alumnes de la família química amb els món laboral, on poden conèixer les sortides laborals que tindran els operaris en Planta Química i els operaris tècnics en Fabricació de productes Farmacèutics, biotecnològics i afins. El valor afegit d’aquesta eina d’aprenentatge de ben segur que servirà per augmentar l’alt percentatge d’inserció que tenen actualment els graus de la família química.