Consell de savis a 2n d’ESO D

El passat 6 de maig va venir a la tutoria de 2ESOD un ex-estudiant del Pius, el Xavier Masgrau,  que actualment estudia Enginyeria Industrial a Terrassa. Ens va dir que no cal que tinguem clar el nostre futur mentre estem a l’ESO i que després triem estudiar alguna cosa que ens agradi. 

Si estem preocupats per la càrrega de feina al  Batxillerat, sí que és cert que un s’hi ha de posar, portar la feina al dia i escoltar atentament a classe. Si un fa tot això, no tindrà problemes per tirar endavant i treure bones notes.

Ens ha aconsellat que estudiem el que se’ns dona millor, que hi  posem moltes ganes i que si fem aquestes dues coses, els estudis, la selectivitat i el grau o carrera ens aniran molt bé. 

Gràcies per venir!

Redactora: Júlia Laso 2ESOD

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut