English Day 2021

Avui, divendres, 28 de maig, celebrem l’English Day amb una programació variada per practicar l’anglès en un context d’ensenyament-aprenentatge ben lúdic. Entre les diverses activitats proposades trobem jocs com Who Am I?, Bingo, Board Games, Kahoots de cultura anglesa, Who wants to be a millionaire?, Lyrics training, password, taboo, jocs de l’oca gegants i un taller de dansa escocesa.

La mascota d’enguany que ha estat dissenyada per l’alumna Laura M. de 4t d’ESO D està ben present durant tota la jornada d’avui. L’alumnat guanyador del jocs s’emporta un petit record d’aquesta simpàtica cabina telefònica vermella anomenada Boxie.

A més a més, us informem que els nostres alumnes van enregistrar un programa especial de ràdio per l’English Day i que s’emetrà avui per Ràdio Palafolls a les 14h i es podrà tornar a escoltar a les 20h. Si us l’heu perdut aquest és l’enllaç

Happy English Day to all of you!