Exàmens Cambridge 2021

Cada cop són més els centres educatius de titularitat pública que ofereixen la possibilitat de realitzar els exàmens oficials de Cambridge English als seus alumnes a  través de l’institut. Enguany el nostre centre torna a oferir al seu alumnat la possibilitat de realitzar els exàmens KET for Schools, PET for Schools, FCE for Schools i Advanced dins la convocatòria del dia 19 de juny a l’institut Sa Palomera de Blanes.

Les proves KET for Schools, PET for Schools i FCE for Schools estan dirigides a joves de secundària i batxillerat i tenen el mateix format que els exàmens KET, PET i FCE ordinaris així com el mateix nivell de dificultat. La diferència radica en el tipus de continguts i el tractament de temes que estan basats en les àrees d’interès dels adolescents. Els candidats KET for Schools, PET for Schools i FCE for Schools aconsegueixen el mateix certificat oficial, sense cap tipus de distinció, però amb grans avantatges ja que gaudeixen d’uns preus més econòmics que en la majoria de centres examinadors i la comoditat de realitzar els exàmens més a prop de la seva població.

L’alumnat interessats cal que es posi en contacte amb el seu professor d’anglès per tal d’informar-se de tots els detalls de la matrícula.