Campanya solidària per la protectora de Palafolls

Com l’any passat, es farà una recollida solidària per la protectora d’animals de Palafolls.
Aquests són els articles que ens han sol·licitat:

• Frankfurts light
  • formatgets
  • lleixiu
  • sabó líquid de roba
  • sabó rentaplats
  • bosses s’escombraries normals i grans
  • sorra de gat
  • llaunes tipus gourmet per gat
  • llaunes de carn per gos

La recollida es farà fins el… Llegeix més»

Tecnologia al Tibidabo

El passat dimarts l’alumnat de 3r d’ESO va realitzar l’activitat didàctica Ciència, tecnologia i medi ambient a l’entorn del Tibidabo.  Aquesta activitat consistia en  resoldre qüestions i càlculs relacionats amb el currículum de Tecnologia que més tard van comprovar-ho experimentalment   pujant a les atraccions del parc.

Bojos per la Ciència

L’alumna Sara Zarza, de primer de batxillerat A, ha estat seleccionada per participar al curs Bojos per la ciència, en la modalitat d’Economia, de la Fundació Catalunya La Pedrera.

L’enhorabona a la Sara per haver estat seleccionada entre un gran nombre d’estudiants inscrits de tot Catalunya, tots ells amb unes capacitats extraordinàries per a les ciències.

Class decoration for Halloween

Last week our students decorated their class doors with Halloween decoration elements. Although all the classes are great and spooky, we have chosen 3 winners among 1st and 2nd cycle of ESO and batxillerat.

The winners are: 2n ESO A, 3rd ESO B and 2nd Batxillerat A. Congratulations!

La setmana passada els alumnes van decorar les portes de les classes amb motiu de la celebració de Halloween. Totes les portes estan molt ben decorades però hem hagut de triar 3 guanyadors i aquests són: 2n ESO A, 3r ESO B i 2n de batxillerat A. Felicitats!

English Department.

La Font del Terror

Amb motiu de la celebració de Halloween demà 31 d’octubre, els alumnes de primer d’ESO de l’institut i els de tercer de primària de les escoles del poble han pogut gaudir del Passatge del Terror a l’institut: la Font del Terror.

Esperem que entre crit i crit, els alumnes hagin gaudit tant com els professors que ho han preparat.

HAPPY HALLOWEEN!

English Department.

Poesia als barracons: Joan Vinuesa

El poeta, cantant i cantautor Joan Vinuesa serà el protagonista del segon recital del cicle Poesia als barracons 2019-2020 aquest divendres 25 d’octubre a un quart de dotze a la biblioteca de l’institut Font del Ferro. Vinuesa recita versos propis i musica poemes d’autors catalans contemporanis amb guitarra acústica.

Cliqueu al damunt de l’enllaç per accedir a una entrevista al poeta: Vaig anar a tots els santuaris de peregrinació històrica de la contracultura: Katmandú, Goa, Cusco… Vaig estar vuit mesos a la selva del Perú i Bolívia.

Lectura del manifest contra el canvi climàtic

Els alumnes de 2n de batxillerat han llegit avui el manifest contra el canvi climàtic a la resta de companys de l’institut. L’escalfament global, la crisi climàtica, la necessitat d’abandonar els combustibles fòssils i adoptar energies netes i sostenibles han estat algunes de les idees d’aquesta lectura. Fets tan quotidians com reciclar, tancar l’aixeta o fer servir mitjans de transports nets són mesures que tothom pot adoptar fàcilment.

Som escola verda