Proves Cangur, l’Institut participa en la XXIII edició.

El dijous 15 de març de 2018 s’han celebrat les proves Cangur, en la seva edició número vint-i-tres a Catalunya. Aquesta competició matemàtica per a estudiants joves és la més universal i nombrosa, reunint més de 5 milions de participants d’un 50 països. Al nostre país hi participen més de 24000 estudiants d’ESO i Batxillerat. L’estil dels exàmens és diferent del que ens trobem al currículum habitual, amb una presència més profunda de la lògica i el sentit comú, i menys de la memorització de fórmules.
Tots els alumnes de 1r, 2n i 3r d’ESO van realitzar les proves al nostre institut. Els participants voluntaris de 4t d’ESO i Batxillerat, uns 60, vam desplaçar-nos al Campus Ciutadella de la Universitat Pompeu Fabra per dur a terme la prova.
Esperem que aquest any tornem a tenir alguns alumnes entre els millors de Catalunya.
Israel Orga, professor de matemàtiques.