2n de batxillerat al Teatre Neu, La casa de Bernarda Alba

El passat 10 de gener, els alumnes de 2n de Batxillerat vam anar al Teatre Neu a gaudir de l’obra” La casa de Bernarda Alba”, de Garcia Lorca.

L’obra, de caràcter dràmatic, ambientada en els anys 40, està protagonitzada per cinc filles i la seva mare. Aquesta explica la situació de dol per la qual estan passant, a acusa de la mort del seu pare.
La família està condemnada a passar els pròxims vuit anys de les seves vides tancades a casa.
Però serà l’actitud que, adoptin envers al dol, cadascuna de les dones de la casa  la que les farà diferent… la més gran està a punt de casar-se, tot i que una altra filla està enamorada del promès, la més petita vol ser lliure i soritr de casa ​​… no us la podeu perdre!
Va ser una sortida molt profitosa, ja que ens va ajudar a entendre millor l’obra de Lorca i veure-la desde un punt de vista diferent a la lectura.