Viatge a Grècia Abril 2019

El passat mes d’abril els alumnes de grec de primer i segon de batxillerat i alguns alumnes de llatí vam realitzar un viatge al bressol de la civilització, a Atenes. Aquest viatge es va realitzar entre els dies nou i tretze d’abril.

Vam veure “dues Atenes”:

D’una banda, l’Atenes antiga: l’Acròpolis amb totes les edificacions que es troben al seu interior, l’àgora grega on es troba el temple d’Hefest, el fòrum romà, la biblioteca de l’emperador Adrià, el temple de Posidó al cap Súnion, el museu arqueològic d’Atenes on vam veure un munt de peces del món clàssic…

D’altra vam veure la Grècia moderna, on vam conèixer costums i gastronomia: La plaça Sintagma on es troba el Parlament, els barris turístics de la Plaka i Monastiraki, la plaça Omonia, etc. Pel que fa a gastronomia alguns de nosaltres vam poder provar els plats típics d’aquest país: la moussaka, el gyros o les postres més típiques com la baklava.

Finalment, ha estat un viatge on hem après i vist moltes de les coses tractades a classe, també hem gaudit del lloc, la gent i de la seva rica cultura. Esperem que aquest viatge es repeteixi per futurs estudiants de l’àmbit humanístico-social.

Ismael Molero (2n Batxillerat B)