Intercanvi Joutsa- Montmeló Octubre 2019

Dijous 24 d’octubre va arribar el grup d’estudiants finlandesos de Joutsa, Finlàndia, a qui ja vam visitar nosaltres el passat abril. Aquest és el cinquè intercanvi que es porta a terme al centre, i el primer a Batxillerat.

Durant aquests dies, famílies, professorat i alumnat gaudirem d’aquesta experiència que s’ha convertit, no només en un projecte lingüístic, sinó en un projecte de cohesió de la comunitat educativa. Diferent alumnat del nostre centre ha participat en aquest intercanvi. Els propers alumnes que viuran un projecte similar, en aquesta ocasió amb alumnat de Rostock, seran els alumnes de 3r i 4t d’ESO i l’alumnat que fa CLIL de ciències socials a 2n d’ESO….

D’aquesta manera, aquesta experiència s’expandeix a altres alumnes del centre, integrant-la en l’activitat acadèmica.

Divendres passat, ens van rebre a l’ajuntament, i aquests dies de la seva estada hem visitat l’empresa Lubrizol juntament amb l’alumnat de 2n de Batxillerat del centre, hem gaudit una castanyada amb les famílies, un dia de convivència a Tossa de Mar, i altres activitats que ens esperen pels 3 propers dies.

Aquí teniu l’enllaç al blog de l’intercanvi:

Dimecres 30 d`octubre es va fer el comiat de l’alumnat finès al centre . Els alumnes de 1rB van amenitzar la sessió amb una batucada, i van ajudar a lliurar els diplomes.