Fira Guia’t 2020

Un any més l’àrea de Serveis Personals del Consell Comarcal del Vallès Oriental organitza una nova edició de la Fira Guia’t, en el marc del treball conjunt que es fa des de la Xarxa de Transició Escola Treball del Vallès Oriental i amb coordinació amb l’Ajuntament de Granollers, municipi que acull la Fira.

Enguany, la Fira es torna a dur a terme a l’espai Roca Umbert Fàbrica de les Arts de Granollers, els dies 31 de marc, 1 i 2 d’abril de 2020.

Aquest any, s’està treballant per tornar a realitzar la Mostra Indústria 4.0 ubicada a la Nau B1 (dins del mateix recinte industrial), amb l’objectiu de desvetllar i donar a conèixer les sortides professionals i els reptes dels nous models industrials. Aquesta mostra, que es pot visitar lliurement, està pensada perquè també la puguin visitar l’alumnat de Batxillerat i de Cicles formatius de Grau Superior i preparar-se un itinerari professionalitzador.

Us convidem a assistir a la xerrada adreçada a les famílies.