Preinscripció CFGM Emergències i protecció civil

Procediment extraordinari de preinscripció pel cicle formatiu de grau mitjà d’Emergències i protecció civil a l’Institut de Mollet del Vallès.

Oferta inicial: 20 places

Criteri prioritari: persones que tinguin complerts 18 anys en data d’1 de setembre de 2024.

Criteri de desempat: per al curs 2024-2025, si després d’aplicar els criteris de prioritat en l’admissió, hi hagués un empat, la persona serà la de millor expedient acadèmic al·legat.

També s’haurà de complir els requisits ordinaris d’accés a grau mitjà:

• Via 1 (16 places): alumnat que participi amb la nota mitjana Q34 (mitjana 3r i 4t d’ESO) o de grau bàsic
  • Via 2 (3 places): alumnat que participi amb la nota obtinguda del PFI, prova d’accés.
  • Via 3 (1 places): alumnat que participi amb la nota obtinguda en un títol tècnic (CFGM o FPI) o tècnic superior (CFGS o FPII).

Si alguna via no s’omple es repartiran les places entre les altres dues vies.

Aquesta preinscripció es farà de manera PRESENCIAL a l’Institut de Mollet del Vallès del 24 al 30 de maig coincidint amb la segona fase de preinscripció a grau mitjà .

Horari d’atenció de dilluns a divendres de 11 a 13 hores

Dimecres i dijous de 16 a 18 hores

Documentació que cal aportar:

• Formulari de preinscripció
  • DNI de la persona sol·licitant
  • Qualificació de notes

Aquesta preinscripció no impedeix participar de la preinscripció a grau mitjà ordinària que es fa telemàticament. Són processos paral·lels.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *