Benvolgudes famílies i alumnat,
Us informem de les novetats en la gestió de la matrícula i dels pagaments per al curs vinent 26-27:
- Alumnat de nova incorporació a 1r d’ESO: la matrícula es farà presencialment al centre i serà necessari disposar de cita prèvia. Tota la informació aquí.
- Alumnat de 2n, 3r i 4t d’ESO de continuïtat a l’Institut de Mollet: mitjançant l’App INS Mollet.
- 1r i 2n de Batxillerat, Cicles Formatius, PFI i Formació Professional Bàsica: mitjançant la plataforma TPVEscola.
Les instruccions detallades per formalitzar la matrícula i efectuar els pagaments corresponents s’aniran comunicant progressivament a través dels canals i aplicatius corresponents.
Gràcies per la vostra col·laboració.
L’Equip Directiu
INS Mollet


Comentaris recents