Comunicat sobre les matrícules del curs 26-27

Benvolgudes famílies i alumnat,

Us informem de les novetats en la gestió de la matrícula i dels pagaments per al curs vinent 26-27:

  • Alumnat de nova incorporació a 1r d’ESO: la matrícula es farà presencialment al centre i serà necessari disposar de cita prèvia. Tota la informació aquí.
  • Alumnat de 2n, 3r i 4t d’ESO de continuïtat a l’Institut de Mollet: mitjançant l’App INS Mollet.
  • 1r i 2n de Batxillerat, Cicles Formatius, PFI i Formació Professional Bàsica: mitjançant la plataforma TPVEscola.

Les instruccions detallades per formalitzar la matrícula i efectuar els pagaments corresponents s’aniran comunicant progressivament a través dels canals i aplicatius corresponents.

Gràcies per la vostra col·laboració.

L’Equip Directiu
INS Mollet