La XXX Triatlò

Després de dos anys sense poder-se disputar per motius sanitaris, enguany, per fi, hem pogut disputar la XXXa edició de la tradicional Triatló del Molí.
Aquesta prova, que reuneix no només alumnes del nostre institut, sinó també de l’altre centre educatiu de Capellades (La Mare del… Llegeix més»

Nou Logo de la nostra revista

El nou número del mes d’abril de la nostra revista compta amb una novetat que podem veure a primer cop d’ull: la modificació del logo de la nostra revista. Si fins ara els números estaven dedicats al món clàssic, i per això teníem una imatge… Llegeix més»

Entrevista a Montserrat Ferrès

Com podeu llegir en el número especial d’abril dedicat a diversos aspectes relacionats amb Sant Jordi, la nostra reportera Nerea Pérez ha entrevistat la Montserrat Ferrès. En aquesta entrevista la Montserrat ens va fer cinc cèntims dels diversos actes relacionats amb Sant Jordi, com poden… Llegeix més»

XXXa Triatló del Molí

El passat dijous dia 8 d’abril de 2022, darrer dia abans de les vacances de Setmana Santa, es va celebrar la XXXa edició de la tradicional Triatló que organitza el Departament d’Educació Física del nostre centre.
I els alumnes de #periodistesclassics, que estan dins del projecte… Llegeix més»

Exposicions dels Treballs de Recerca 2022

El passat dijous dia 17 de març de 2022, en el marc del Teatre de la Lliga, es va fer l’exposició d’alguns dels millors Treballs de recerca que han elaborat els companys de 2n de Batxillerat.

Aquest acte, a més a més, ha sigut el primer… Llegeix més»

Visita a TV Kapellades

L’alumnat de 3r de la matèria optativa de Periodistes Clàssics, matèria que forma part del Projecte Pilot del Departament d’Educació #canaldereporters, hem visitat l’estudi de la televisió local del poble, TV Kapellades. En concret, hem fet dues visites, els dies 3 i 10 de març… Llegeix més»

1a notícia #canaldereporters

L’alumnat de 3r d’ESO de la matèria optativa de Cultura Clàssica està participant en un projecte pilot del Departament d’Ensenyament que porta per títol Canal Reporters (#canaldereporters). És per aquesta raó que la matèria s’anomena enguany Periodistes Clàssics.
El projecte consisteix en crear i mantenir una revista i/o altres… Llegeix més»

Primer número de la revista Pistrinum

Els alumnes de la matèria optativa Periodistes Clàssics, de 3r d’ESO, presenten el primer número de la Revista Digital de l’assignatura: Pistrinum.
En aquesta revista podreu trobar articles, en format periodístic, sobre aspectes diversos de l’antiguitat grecollatina. Tots els articles, així com el disseny de la revista,… Llegeix més»