PREMIS SANT JORDI 2023

Com que aquest any Sant Jordi queia en diumenge, el divendres 21 d’abril professorat i alumnat ens vam reunir al Casal Cívic Arraona/Merinals per celebrar aquesta diada tan florida.

L’acte central de la celebració va ser la representació de l’obra de la professora Montse Vidal Fuga de cerebros, per part d’alumnes del taller de teatre de 2n d’ESO, dirigida per ella mateixa amb la col·laboració d’Oriol Solé. Després hi va haver el lliurament dels premis dels Jocs Florals: els concursos literaris de català i castellà i el concurs de fotografia matemàtica. Teatre, prosa, poesia, fotografia… Ben bé pot dir-se que el talent sobreeixia per les portes del Casal!”

Les guanyadores i els guanyadors del concurs literari de Català i Castellà van ser: