Concuncurs Fotografia Matemàtica

Tot l’alumnat del centre ha pogut participar en el concurs de la fotografia matemàtica com ja és tradició en el nostre centre. L’alumnat de 1r i 2n d’ESO va poder fer-la durant l’excursió al Parc de les Morisques a Sant Quirze del Vallès, mentre que l’alumnat de 3r,4t i batxillerat podien decidir qualsevol tema, sempre que aquest fos original i no hagués sortit d’Internet o bé sigues un fotomuntatge.

Aquestes eren les normes del concurs: Bases concurs Sant Jordi 2023

El passat 21 d’abril durant la celebració de la diada de Sant Jordi en el nostre centre es varen entregar els premis als guanyadors del concurs. Els Premiats varen ser:

MOLTES FELICITATS!