CONCERT DE NADAL CRUSAFONT 2019

Com cada any a l’institut Miquel Crusafont es va organitzar el Concert de Nadal. Aquest va comptar amb la participació dels alumnes de 1r que juntament amb alguns professors ens van oferir una sèrie de cançons totes elles dirigides per la nostra professora de Música la Caran. A més un grup d’alumnes de 2n d’ESO van participar a través de diferents coreografies, dirigides per la Rolanda i la Marta.

El concert va ser un èxit i els pares dels alumnes i varen poder assistir en la primera funció. A continuació ús deixem una mostra del concert, a través d’unes fotografies.