SORTIDA AL TEATRE L’ESTRUCH DE SABADELL

El passat dimecres 12 de febrer, els alumnes de 2n de batxillerat van anar al Teatre L’Estruch a veure Àlbum d’instants d’un Mirall trencat, de la Companyia Teatre de Ponent.
Aquesta versió teatral de la novel·la, Mirall trencat, proposa un viatge per l’imaginari i per la paraula de Mercè Rodoreda de la mà de dues dones de la història: Teresa Goday, una filla de peixatera esdevinguda senyora de l’alta societat Barcelonina, i l’Armanda, una minyona del servei de la torre amb arbres i flors del barri de Sant Gervasi de Barcelona. Elles s’emmirallen en el trencadís de les seves realitats, i viuen els amors, els enganys i els secrets inconfessables. En la posada en escena, els sons, les paraules i les fotografies acompanyen les seves veus.
Tant els alumnes com les professores acompanyants vam gaudir molt d’aquesta obra teatral. Us la recomanen!