El passat 5 de maig vam tenir el plaer d’assistir a dues xerrades molt interessants per al nostre alumnat de 1r de batxillerat artístic, en el marc dels equipaments municipals com la sala de les lletres de la Biblioteca Joan Coromines i l’Espai Jordi Pericot ambdues dins de l’edifici centre de la nostra localitat. Dins del pla de formació en horari lectiu de les matèries artístiques, l’alumnat rep diverses masterclass de diferents professionals dins del món de l’art que ajuden a complementar una visió real, pràctica i profunda de les diferents assignatures artístiques. En aquest cas els artistes van ser en Jordi Pericot i en Marc Torices.
Jordi Pericot ens va donar, dins l’Espai Jordi Pericot, una xerrada sobre el paper de l’artista en la societat d’avui, la revolució de les noves tecnologies aplicades en les arts visuals a partir de la seva dilatada experiència vital tant en la docència com en la producció artística. Gràcies a una conversa distesa i plena d’anècdotes l’alumnat va gaudir de la seva inesgotable saviesa i alhora de la contemplació de les seves obres.
A continuació el dibuixant Marc Torices ens va obsequiar amb la segona masterclass del matí. El guanyador a la millor obra del Saló Internacional de Còmic de Barcelona de l’any passat ens va explicar la seva trajectòria, ens va ensenyar el seu treball (còmic, il·lustració i animació) i ens va donar uns consells molt valuosos que el nostre alumnat podrà aprofitar en el seu futur professional. Moltes gràcies a tots!

