Cursa solidària contra la leucèmia infantil

El nostre institut participa en el moviment escolar contra la Leucèmia Infantil.
Aquest divendres passat 25 d’octubre els alumnes de 4t d’ESO i 1r de Batxillerat van córrer en la cursa solidària que promou la recaptació de donatius que seran destinats a la Lluita contra la Leucèmia Infantil.
El temps ens va acompanyar i la cursa es va dur a terme en un ambient de germanor i solidaritat.
Gràcies per la participació i la solidaritat mostrada per tots i totes.

Visita a l’exposició de la il·lustradora Sonia Pulido

El passat 26 de setembre, l’alumnat de 1r i 2n de batxillerat artístic del nostre centre, acompanyats pels professors Albert Gimeno i Joan Anton Jiménez, van visitar l’exposició de la il·lustradora Sonia Pulido, resident al Masnou.
L’acte va ser presentat pel Il·lm. Sr. alcalde Jaume Oliveras, acompanyat d’altres membres del consistori. La Sonia ens va fer una presentació de les seves obres i ens en va comentar aspectes creatius i tècnics d’una manera molt didàctica i interessant per a tothom. Posteriorment, l’alumnat va tenir l’ocasió de preguntar-li dubtes i qüestions sobre la seva professió. Una gran experiència que esperem que es repeteixi amb d’altres autors de la nostra vila.

Cursa solidària en favor de la lluita contra la leucèmia infantil

El divendres 25 d’octubre els alumnes de 4t d’ESO i 1r de Batxillerat participaran en una cursa solidària en favor de la lluita contra la Leucèmia Infantil.

El recorregut de la cursa està dissenyat per facilitar-ne la participació, amb una distància assequible i sense massa desnivell.

L’objectiu d’aquesta activitat és recollir les donacions voluntàries que els alumnes i les seves famílies vulguin aportar. L’institut Mediterrània, amb la intenció de recolzar aquesta iniciativa, farà una donació equivalent a l’import de les donacions d’alumnes, professors i familiars.

Podeu trobar més informació accedint al següent enllaç: Contra la Leucèmia Infantil

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

Lluita contra el canvi climàtic

Avui divendres 27 de setembre els alumnes i professors de l’INS Mediterrània han participat en un acte en favor de la lluita contra el canvi climàtic.
Els alumnes de l’institut s’han reunit al pati al voltant d’una pancarta, moment en el qual la directora del centre ha expressat la importància d’aquesta lluita destacant la lletra de la cançó Pare de Joan Manuel Serrat.
S’ha procedit a fer un minut de silenci, acabant l’acte amb la reproducció de la cançó pels altaveus de l’institut.

Activitat pel medi ambient

Vivim en una societat de canvi constant, on les presses i les angoixes semblem definir la realitat que ens envolta. Aquesta és la setmana pel medi ambient, que ens recorda una d’aquestes preocupacions, reals i espantoses que estem vivint. Des de l’institut Mediterrània del Masnou, ens adherim a les protestes de tantes persones arreu del món, i ho fem des del convenciment que les generacions futures, els vostres fills i filles, ho faran millor que nosaltres. A Cultura i Valors ètics hem après, hem opinat i hem creat. Us deixem aquí una mostra de l’art com a eina per a reivindicar allò just i necessari.
Per nosaltres, per tothom, per la vida.
Institut Mediterrània. Des del Medi pel medi!

Visita professors de Brasil a la nostra biblioteca

El passat dilluns el nostre centre va rebre la visita d’un petit grup de professors del Brasil que estaven interessats en conèixer el funcionament de la nostra biblioteca. De la mà de la bibliotecària de l’institut, Marta Cava, van conèixer tots els detalls del dia a dia, l’organització i la gestió de la biblioteca.
“Obrigado” per la vostra visita!!!

Extraescolar d’anglès

Aquest any hem realitzat per primer cop l’activitat extraescolar d’anglès preparatòria per a l’examen del First certificate de la Universitat de Cambridge amb molts bons resultats. Havent aprovat quasi tots els alumnes que es van presentar.
Durant el present curs 2019-2020 el centre tornarà a oferir extraescolars d’anglès de preparació per al First certificate.

Llibres de Text 2019-20

Benvolgudes famílies,

en aquest enllaç trobareu el llistat de llibres de text per nivells del curs 2019-20:

Llibres de Text 2019-20

Si teniu algun dubte sobre aquest llistat,pel que fa a ESO (és alumne/a de diversitat?, quina/es optativa/es cursarà?) podeu trucar al centre i demanar per consergeria. S’han produït alguns canvis necessaris per equilibrar les opcions dels alumnes.