Setmana de la Fusta 2014

Setmana de la Fusta 2014

El departament de Fusta i moble de l’Institut Miquel Marti i Pol va col·laborar amb el Gremi de fusters i ebenistes de Barcelona en la organització de la Setmana de la Fusta que va tenir lloc entre els dies 27 i 31 d’octubre.

La col·laboració va consistir en la presentació, a càrrec del tècnic Sr. Jorge Morago, del catàleg de la empresa ROTHOBLAAS “Guia para edificios de madera” . Aquesta presentació va tenir lloc a la sala polivalent de l’Institut, el dimecres 30 d’octubre, amb la presència del director del Centre, Sr. José Maria Hervás; els caps d’estudis de Formació Professional, Srs. Josep Mis i Lluís Zújar; el coordinador del Gremi de fusters, Sr. Salvador Ordóñez i dels alumnes de grau mig de “Instal·lació i moblament” i els de grau superior “Disseny i moblament, perfil construccions efímeres i decorats”.

D’altra banda, abans de començar l’acte, el Sr. Salvador Ordóñez, coordinador del Gremi de fusters i ebenistes de Barcelona, i a proposta del Departament de fusta i moble, va lliurar el premi “Guardons anells de la fusta” en la modalitat de Disseny i creació en fusta a l’alumne de Disseny i moblament, Rubén Martínez pel seu treball fi de curs 2013-2014 de Disseny d’una línia de mobiliari. Aquest treball va comportar la creació d’una empresa virtual per vendre els productes dissenyats i la creació de una pàgina Web, amb l’aplicació Prestashop, que va estar disponible a la web del Centre durant el mes de juny.
 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Ves al contingut