Qui som? (presentació)

L’Institut “Miquel Martí i Pol” treballa en l’educació del jovent de Cornellà i de la comarca del Baix Llobregat. En un començament, com a centre de formació professional i des de l’aplicació de la LOGSE i la LOE, com a centre que imparteix ESO, batxillerat i cicles formatius de les famílies d’electricitat i electrònica, fusta i moble, sanitat i seguretat i medi ambient, amb una oferta que pot abastar l’alumnat de tot Catalunya.

Som un centre públic, aconfessional, no sexista, interclassista i interètnic, que fomenta els valors, les normes i actituds que caracteritzen una societat plural, democràtica i solidària. Impartim una educació integral i de qualitat en mitjans i professorat, fent que l’alumnat estimi l’ Institut. En resum: un ensenyament igualitari, integrador i humanista.

A continuació teniu informació acurada sobre el nostre funcionament, que esperem que us sigui de profit de cara a un millor coneixement del nostre centre. De tota manera, restem a la vostra disposició per tal de comentar aquells aspectes concrets o generals que cregueu oportuns.

L’Equip Directiu