Erasmus+

Erasmus+ és un programa de finançament per donar suport a activitats en els camps de l’educació, la formació, la joventut i l’esport, que està gestionat en part per les agències nacionals i en part a nivell europeu per l’EACEA.

La Comissió Europea és responsable de les polítiques Erasmus+ i supervisa la implementació global del programa Erasmu +, oferint beques per a activitats en els camps de l’educació, la formació, la joventut i l’esport. Ofereix oportunitats per a:

• persones que tenen un període de mobilitat o voluntariat a l’estranger i que reben formació d’idiomes.
  • Organitzacions que col·laboren en associacions de projectes en els camps de l’educació acadèmica i professional, escoles, aprenentatge d’adults i esdeveniments esportius europeus.

L’Erasmus+ també dóna suport a la docència , recerca, treball en xarxa i debat sobre temes de la UE. La nostra escola treballa amb projectes Erasmus+ per aconseguir més internacionalització, modernització i projecció europea de l’escola. Ofereix suport econòmic als estudiants que vulguin millorar les seves habilitats mitjançant l’experiència laboral a l’estranger. Fa possible visitar altres centres per replicar mètodes d’ensenyament innovadors, promoure les habilitats lingüístiques dels estudiants i del personal i fomentar el concepte de ciutadania europea, alhora que educa persones respectuoses amb la diversitat i el pensament crític contra la intolerància.

Formació professional       ESO-Batxillerat