Instal·lacions elèctriques i automàtiques

I després què?

En el nostre cas, al voltant del 90% dels titulats s’integren ràpidament en el món del treball. L’experiència de cursos anteriors ens indica que hi ha una gran manca de llocs de treball amb aquesta qualificació tècnica. La relació constant del nostre institut amb les empreses del sector fa palesa aquesta mancança. Des que impartim cicles formatius, hi ha hagut una contractació quasi total dels alumnes en empreses del sector. Tant les empreses com els nostres exalumnes tenen un grau de satisfacció elevat dels resultats obtinguts en la seva formació.

L’Institut disposa d’una borsa de treball des de la qual els alumnes poden accedir al món laboral amb una bona qualificació tècnica i econòmica.

A més, si l’alumne vol seguir estudiant, podrà accedir al Curs d’accés a cicles de grau superior (CAS).